جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آرشیو مقالات پخش پلاستیک طالبلو
اسباب بازی فانتزی تفنگ پخش و فروش عمده انواع تفنگ فانتزی ترقه ای و توپ انداز و مجموعه پلیسی 30000

اسباب بازی فانتزی تفنگ

اسباب بازی فانتزی تفنگ

پخش پلاستیک حراجی طالب لو در زمینه فروش و عرضه عمده اسباب بازی فانتزی پسرانه انواع تفنگ پلاستیکی ترقه ای و تفنگ پلاستیکی توپ انداز و مجموعه تفنگ پلیسی در خدمت تمام اسباب بازی فروشان و پلاستیک فروشان میباشد این خرده ریز پرفروش را میتوان در کنار خرده ریز آشپزخانه و لوازم ریز خرازی به فروش رساند و کسب سود مناسبی کرد.

بازی با تفنگ پلیسی یکی از علاقمندی و علایق کودکان است و یک اسباب بازی فانتزی پسرانه خاص محسوب میشود تنوع کلت پلیسی بسیار زیاد است و در طرح و مدل مختلف وجود دارد پخش عمده پلاستیک و خرده ریز حراجی طالب لو با فروش عمده محصولات پندین کارخانه تولیدی تفنگ اسباب بازی در خدمت مشتریان است.

کارخانه بادکوبه پلاستیک که کلت پلاستیکی در مدل توپ انداز و کیهان را دارد و کارخانه طلایی کاران که کلت پلیس در مدل کلت شهاب و مجموعه کلانتر یا آذرخش و کلت جیمبو و کلت داتیس و تفنگ ترقه 110 و دیگر مدل ها که همگی دارای کیفیت بالایی هستند.

اسباب بازی فانتزی تفنگ پخش و فروش عمده انواع تفنگ فانتزی ترقه ای و توپ انداز و مجموعه پلیسی 30000

خرید مجموعه تفنگ پلیسی

دیگر مجموعه پلیسی که بسیار مورد توجه پسران است مجموعه تفنگ پلیس شجاع و مجموعه تفنگ پلیس شکست ناپذیر بوده که یک اسباب بازی فانتزی پسرانه پلیسی بسیار جذاب است و فروش بالایی نیز دارد یکی از بازی های محبوب و مورد علاقه تمام پسران بازی های هیجان انگیز پلیسی و اکشن است زیرا هر انسانی ذاتا علاقمند به قهرمان شدن و یک ناجی دیگران شدن و داشتن قدرت در دستگیری انسان های خلافکار و قانون شکن میباشد.

کودکان این قوه هیجان و علاقمندی را بیشتر دارند و یکی از سرگرمی مورد علاقه کودکان بازی با تفنگ می باشد تمام اسباب بازی در پخش پلاستیک طالب لو ساده و ارزان قیمت و از پلاستیک نو هستند و فروش بالایی دارند و مناسب کسانی که میخواهند اجناس پر فروش را در فروشگاه خود داشته باشند اسباب بازی فانتزی پلاستیکی جزء محصولاتی که درپلاستیک فروشی و خرازی فروشی و حتی سوپر مارکت های بزرگ و هایپر کالا بفروش میرسد.

اسباب بازی فانتزی تفنگ پخش و فروش عمده انواع تفنگ فانتزی ترقه ای و توپ انداز و مجموعه پلیسی 20000

پخش عمده تفنگ پرفروش

کلت ساچمه ای از پلاستیک مرغوب در پک تفنگ یک نشان پلیس و یک پک ساچمه می باشد این تفنگ با طول 16 سانت مناسب سنین 5 سال الی 15 سال میباشد پرتاب تفنگ 3 متر و هیچ گونه لطمه برای کودکان و اطرافیان ندارد تفنگ پلاستیکی ایرانی پر قدرت و قوی متنوع در مدلهای مختلف تفنگ کلت ترقه و توپ انداز میباشد اسباب بازی مدل های شگفت انگیز مشابه تفنگ واقعی بدون خطر و جذاب پرفروش میباشند.

کلت پلاستیکی توپ انداز سرگرم کننده و مناسب تمام سنین کودکان ساخته شده از بهترین پلاستیک درجه یک کاملا بهداشتی بدون ضرر برای سلامتی کودکان هستند تفنگ اسباب بازی ساچمه ای T45 یکی از پرطرفدارترین اسباب بازی مخصوصا برای پسر بچه ها است پسران ذاتا به دنبال هیجان و جنگیدن و قهرمان بازی هستند و برای همین است که اسباب بازی کلت به عنوان کادو تولد و یک هدیه برای کادو مدارس یا تشویق کودک برای یادگیری بهتر دروس و تشویق بابت انجام کارهای خوب و مثبت میتواند اکثر پسر بچه ها را خوشحال کند و ساعت ها آنها را سرگرم کند.

اسباب بازی فانتزی تفنگ پخش و فروش عمده انواع تفنگ فانتزی ترقه ای و توپ انداز و مجموعه پلیسی 30000

تفنگ فضایی تیر پرتابی ساخته شده از پلاستیک مرغوب در مدل تفنگ فضایی با سه تیر چسبان که در خود تفنگ جای میگیرد این تفنگ با طول 22 سانتی دارای محفظه سه تیر را دارد تفنگ اسباب بازی فضایی محصول کارخانه کارواندیشه است کلت اسباب بازی فضایی مناسب سنین 5 سال الی 15 سال میباشد به دلیل بزرگ بودن تفنگ سنین کمتر از 5 سال قادر به استفاده از این کلت فضایی را نیستند.

این تفنگ اسباب بازی فضایی تیر پرتابی بدون خطر و بسیار با طراحی زیبا مورد پسند همه میباشد این تفنگ اسباب بازی قابلیت پرتاب تیر های با سری ژله ای را دارد و از آنجایی که این تیر ها خطری ندارند برای سنین 5 سال به بالا مناسب میباشد البته به کودک باید متذکر شوید که به سمت کسی نشانه گیری نکند تیر ها دارای سری ژله ای هستند.

برای دیدن محصولات به کانال حراجی پلاستیک مراجعه نمایید
مشخصات کلت اسباب بازی فانتزی در پخش پلاستیک طالبلو
محصولات کارخانه طلایی شامل انواع کلت فانتزی ترقه ای
اجناس کارخانه بادکوبه پلاستیک انواع کلت توپ انداز فانتزی و متنوع
کلت فضایی کارخانه کار و اندیشه تیر پرتابی با سری ژله ای
مجموعه تفنگ پلیسی شجاع و شکست ناپذیر

 

اسباب بازی فانتزی تفنگ پخش و فروش عمده انواع تفنگ فانتزی ترقه ای و توپ انداز و مجموعه پلیسی
Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب
دسته‌ها