جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آرشیو مقالات پخش پلاستیک طالبلو
پلاستیک فروشی عمده پخش و فروش عمده لوازم پلاسکو پرفروش و اجناس آشپزخانه فانتزی

فروش عمده برس مو

فروش عمده برس مو

پخش پلاستیک و لوازم خرازی و آرایشی و بهداشتی طالبلو عمده فروش و پخش کننده انواع برس مو بزرگسالان و برس کودکان و شانه پلاستیکی دسته دار و شانه حمامی و شانه فانتزی مناسب آرایشگاه و شانه هتلی میباشد برس و شانه یکی از وسایل شخصی و مورد نیاز همه در تمام منازل و جز وسایل شخصی و بهداشتی و فروش بالایی دارد چون یک کالای مصرفی و مورد نیاز همه هست برس مو در تنوع بسیار زیادی تولید شده از نوع ساده تا نوع فانتزی که هر کدام مشتری و تقاضای خود را دارد.

برس مو یونیکا الوان رنگی و برس مو یونیکا ترک تولید شده از جنس مرغوب پلاستیک و سوزن سر گرد خارجی که کف سر آسیب نمیزند از دیگر نوع برس ملودی الوان و برس ملودی چاپدار میباشد که ظریف و طرفدار خاص خود را دارد مناسب موهای کم و دستهای ظریف هست برای مسافرت و داخل کیف مورد توجه خاصی قرار دارد.

 

فروش عمده برس مو پخش پلاستیک طالبلو انواع برس ساده و فانتزی طرح چرم و چهره و ساده حمامی و مسافرتی و هتلی

 

پخش عمده برس مو

هنگام خرید توجه بفرمایید بهترین نوع برس مو با سوزن های سر گرد خارجی که در زمان شانه کردن پوست کف سر را زخمی نمیکند و بسیار ماساژ دهنده مویرگهای سر میشود برس مناسب کودکان باید از نوع سرگرد باشد ما برس از جنس پلاستیکی و چوبی داریم که هر کدام کارایی و مشتری خاص خود را دارد.

پخش پلاستیک و لوازم خرده ریز آشپزخانه و اجناس خرازی طالبلو با پخش انواع برس مو با کیفیت و قیمت بسیار ارزان در خدمت تمام مشتریان خود بوده این محصول یک کالای مصرفی و مورد نیاز همه و باعث جذب مشتری و سود آوری برای شما و فروشگاه خواهد شد.

در کنار برس مو ما شانه پلاستیکی از مواد نو را نیز داریم که بسیار مورد استفاده مخصوصا در حمام یا در مسافرت و در هتلها مورد استفاده قرار میگرد و به عنوان شانه یکبار مصرف تلقی می شود شانه های پلاستیکی دسته دار و شانه پلاستیکی حمامی و شانه پلاستیکی انگشتی جیبی از مواد نو و درجه یک هستند و با قیمت بسیار ارزان عمده فروشی میشوند.

 

فروش عمده برس مو پخش پلاستیک طالبلو انواع برس ساده و فانتزی طرح چرم و چهره و ساده حمامی و مسافرتی و هتلی

 

برس مو فانتزی پرفروش 

برس فانتزی ملودی چاچدار و ملودی الوان و برس کودک خرسی نیز بسیار فروش خوبی دارند.

برخی برس پلاستیکی گرد هستند و برخی برس پلاستیکی چهار گوش که برس دم دار نیز معروف هستند مناسب خانه و آرایشگاه است و برخی ساده و رنگی با دسته یا بدون دسته که مناسب هتل میباشد از نظر قیمت نیز نسبت به سایر موارد بسیار ارزانتر هستند و به راحتی قابل شکستن نیستند و آلودگی اگر دچار شوند حتی با آب جوش به راحتی شسته شده و پاک میشوند.

برس ملودی چهره و برس مو رنگی با سوزن سرگرد خارجی مانع آسیب زدن به کف سر در طرح های مختلف چهره شخصیتی مناسب تمام سلیقه ها است برس مو برای صاف کردن باز کردن گره‌ و حالت بخشیدن به موها استفاده میشود.

در پخش پلاستیک حراجی طالبلو میتوانید تمام این محصولات را با قیمت بسیار مناسب بصورت عمده تهیه بفرمایید و مجموعه فروشگاه پلاستیم فروشی و لوازم خرازی فروشی خود را تا حدی تکمیل نمایید و فروش خود را بالا ببرید زیرا جز اجناس ریز پرفروش و مصرفی برای محسوب شده و کاملا شخصی و بسیار پرفروش هستند.

 

فروش عمده برس مو پخش پلاستیک طالبلو انواع برس ساده و فانتزی طرح چرم و چهره و ساده حمامی و مسافرتی و هتلی

 

برای دیدن محصولات به کانال پخش پلاستیک مراجعه نمایید
مشخصات انواع برس موجود در پخش پلاستیک
جنس برس پلاستیک مواد نو مرغوب
سوزن برس سرگرد خارجی ضد حساسیت
برس ضد آب و آنتی استاتیک با وزنی سبک
در انوع الوان و طرح چهره و ترک میباشد
مناسب برای موهای معمولی و مسافرت و آرایشگاه
محصولات با دسته موج دار و دسته ساده استفاده راحت
بدنه پلاستیک ساده و پلاستیک طرح چرم الوان

 

فروش عمده برس مو پخش پلاستیک طالبلو انواع برس ساده و فانتزی طرح چرم و چهره  و شاده حمامی و مسافرتی و هتلی
Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب
دسته‌ها